Optimizarea pentru motoarele de cautare este un proces complex ce porneste de la o analiza a concurentei urmata de stabilirea obiectivelor de trafic si plasare in rezultatele motoarelor de cautare. Se desfasoara in mai multe etape si prin specificul sau este privit ca si un proces continuu (de durata). Este ideala stabilirea unei strategii de optimizare/promovare inca dinainte de realizarea propriu-zisa a sitului, dar aceasta se poate realiza si ulterior.
Va rugam sa ne contactati pentru a stabili nevoile dvs si a va oferi o solutie personalizata.
Analiza. Procesul de optimizare pentru motoarele de cautare incepe cu analiza competitiei/paginilor concurente, alegerea cuvintelor cheie in raport cu natura si continutul paginilor, stabilirea scopului si a strategiei de promovare. Deasemnea se face o analiza a situatiei initiale, numarul si sursele vizitatelor catre paginile sitului.
Optimizarea sitului. Presupune adaptarea elementelor paginilor (titluri, text, imagini, anteturi/heading-uri, meta taguri) pentru ocuparea unei pozitii cat mai bune in rezultatele motoarelor de cautare. Se face in concordanta cu cuvintele cheie alese.
Promovarea sitului. Presupune punerea in aplicare a strategiei de promovare in functie de scopul propus. Metodele de promovare includ servicii de adaugare in motoare de cautare si directoare, promovare pe bloguri, forumuri, prezenta si promovare pe retele sociale (Facebook, Twitter), campanii de reclama Google AdWords, trafic platit, link building, schimb de linkuri.etc. La finalul campaniei de promovare se face o analiza a efectelor optimizarii sitului in ceea ce priveste numarul si calitatea vizitatorilor.